اسلایدر

۵ راه حل امنیتی نامتعارف برای افراد شکاک
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

 

شما یک بازیگر یا فرد مشهور در اجتماع هستید که از دست هواداران سمج به تنگ آمده اید. یا اینکه فردی مهم از نظر اقتصادی یا دولتی هستید که نیاز به زندگی در شرایط خاصی دارید. احتمال دارد یک دوست یا هم خانه ای مصرانه تصمیم دارد در زندگی شما سرک بکشد. شاید هم اینقدر داستان های پلیسی و جاسوسی خوانده اید که همیشه به همراه داشتن ابزارهای ضد جاسوسی احساس نیاز می کنید و کلا از این چیزها خوشتان می آید!

پس احتمالا این ابزارها می توانند حسابی به کارتان بیایند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


قفل داستان گو

xlarge_kwikset-smartcode-locks.jpeg

همه داستان امنیت این نیست که شما به شخصی اطمینان داشته باشید. گاهی اوقات فردی که تا حد بسیار زیادی به وی اعتماد کرده اید، ممکن است به دنبال راهی باشد تا هنگام عدم حضور شما وارد خانه تان شود. شاید هم قصدش فقط آموختن نکات جالب بیشتری در خصوص زندگی و شخصیت شما است. و یا می خواهد علاقه اش به شما را با کشف ناگفته های زندگی تان محک بزند.

بگذارید حدس های جنایی و امنیتی بیشتری نزنیم، در هر صورت، شما می توانید از این قفل های زیبا روی درب های خانه استفاده کنید تا هنگامی که کسی حتی با کلید یا کد رمز وارد خانه (یا اتاق خاصی) می شود، شما فورا با دریافت ایمیل از این ورود مطلع شوید. این کار تنها ۷۵ تا ۱۰۰ دلار برای تان هزینه خواهد داشت.


دوستانم را بیاب (Find My Friends). صبر کنید، چرا؟

xlarge_fmfcheater.jpg

این یکی ممکن است کمی غیر قابل درک به نظر برسد. اما قابلیت Find My Friends این ظرفیت را دارد که شیطانی ترین اتفاق مخفیانه ای باشد که تا به حال برای تان رخ داده است. مثلا اینکه کسی بدون اطلاع شما آن را روی موبایل تان فعال کرده باشد و در حال کنترل جابجایی های شما باشد. اما بگذارید روی دیگر سکه را هم ببینیم. زمانی که یک قاتل زنجیره ای شما را ربوده و با دستبند به رادیاتور اتاقش بسته! یک دوست صمیمی می تواند با کمک این قابلیت iOS5، به پلیس در یافتن شما کمک کند. هزینه استفاده از آن هم به اندازه قیمت یک ابزار مجهز به سیستم عامل iOS5 است.


شناسایی ابزار شنود مخفی

xlarge_avd-101.jpeg

آیا می دانید که چقدر ساده است که در خانه یک نفر ابزار شنود مخفی نصب کرد؟ مطمئنا چندان از خریدن یک میکروفون، یک دوربین فیلمبرداری بیسیم یا حتی یک کیت فرستنده اف ام که این روزها همه جا گیر می آید، سخت تر نیست!خب، حالا از کجا بدانیم که در خانه یا محل کارمان کسی از این میکروفون و دوربین ها نصب نکرده باشد؟ راه حل استفاده از این Bug Detector یا دستگاه شناسایی ابزار شنود است که می تواند به شما محل نصب این دستگاه های مخفی و فرکانس مورد استفاده آنها برای ارسال صدا و تصویر را هم نشان دهد. قیمت این ابزار به درد بخور هم ۲۸۰ دلار است.


اسپری جادویی ضد عکس

xlarge_medium_blurpaparaz.jpeg

اگر شما هم از افراد مشهوری باشید که مورد توجه مردم هستند، مطمئنا گروه زیادی از طرفداران تان و همچنین عکاسان خبری در همه جا به دنبال شکار لحظه ها و به دست آوردن عکس های مخفیانه از زندگی خصوصی و رفتارهای عادی تان هستند. این واقعا آزاردهنده است که حتی برای پارک رفتن و گردش با خانواده هم چندان احساس راحتی و آرامش نداشته باشید. این اسپری ضد عکس جادویی کاری می کند که سطح صورت شما چنان نور را منعکس کند که سنسور دوربین به هیچ وجه امکان پردازش و ثبت جزئیات صورت تان را نداشته باشد. البته برای داشتن این اسپری فعلا تنها راه این است که به سراغ مخترعان آن بروید. زیرا هنوز در مرحله تحقیق و توسعه است.


اتاق وحشت

panic-room.jpeg

خب، احتمالا هیچ راه حلی مفید واقع نشده و شما در موقعیتی گیر افتاده اید که از ترس جان تان باید در گوشه ای مخفی شوید. متاسفانه امکان خروج از خانه و فرار را هم ندارید. زیرا یک قاتل روانی در حال چرخیدن در خانه و سرکشی به اتاق ها است تا نمای صورت تان را عوض کند! هم اکنون اتاق وحشت (Panic Room)می تواند بهترین شانس شما باشد. البته اگر تمکن مالی آن را داشته و از قبل به فکرش بوده باشید و چنین اتاق مخصوص و امنی را قبلا در خانه تان ساخته اید. در غیر این صورت سعی کنید به گونه ای با قاتل گرامی به توافقی صلح آمیز دست یابید! هزینه ساخت چنین اتاق امنی هم تنها ۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, :: 20:31
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.