اسلایدر

"آی- پد" و "آی- فن" بیش از دستگاههای آندروئید جلب توجه می کنند!
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

نتایج یک تحقیق که بر روی 200 نفر انجام شد نشان داد که چرا محصولات اپل بیشتر از محصولات برپایه "آندروئید" جلب توجه می کنند.

 ارقام مربوط به فروش "آی- پد" و "آی- فن" نشان می دهد که اپل تا چه حد بر بازار این فناوریها سلطه دارد.

 اما اکنون نتایج یک تحقیق نشان می دهد که علت این موفقیت تنها برپایه ویژگیهای فنی و یا عملکرد سیستم عامل و سخت افزارهای محصولات شرکت کوپرتینو نیست بلکه مربوط به جلب توجهی است که این دستگاهها دارند.

 این تحقیق که توسط EyeTrackshop انجام شد در واقع تستی برای درک این مسئله بود که نشان دهد کدامیک از دستگاههای موبایل می توانند بیشترین توجه را به خود جلب کنند.

 به هر یک از 200 شرکت کننده در این تحقیق، چند تصویر بر روی نمایشگر رایانه خود آنها نشان داده شد و از طریق یک وب کم حرکات چشم این افراد مورد ردیابی قرار گرفت.

 براساس گزارش فوربس، برپایه اطلاعات جمع آوری شده از این وب کم ها اپل همچنان در راس بازار دستگاههای موبایل قرار دارد. به طوریکه هم "آی- فن 4S" و هم "آی- پد 2" بیش از سایر دستگاهها توجه کاربران را به سوی خود جلب کردند.

 تازه ترین نسخه "آی- فن" موفق شد به طور متوسط در هر 10 ثانیه به مدت 2.3 ثانیه و تبلت "آی- پد 2" به مدت 2.4 ثانیه چشم کاربر را بر روی خود نگه دارد.

 سپس این مدت زمان جلب توجه با زمان جلب نظر تلفنهای همراه HTC، سامسونگ و موتورولا که برپایه سیستم عامل "آندروئید" هستند مقایسه شد.

 نتایج این مقایسه نشان داد که تمام این دستگاهها با مدت زمان 2 ثانیه جلب توجه در رتبه دوم قرار گرفتند.

 در بخش تبلتها، "کیندل فایر" محصول آمازون در کنار "آی- پد 2" در رتبه اول ایستاد. این نشان می دهد که تبلت آمازون یک تهدید بالقوه برای تبلت اپل است. "گلکسی تب" سامسونگ تبلتی است که توانست در رتبه دوم جلب توجه کاربران قرار گیرد.


نظرات شما عزیزان:

FoZ
ساعت14:46---14 آبان 1390
سلام دوست عزيزم

وبلاگمو اپ اپ كردم حتما سر بزن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, :: 21:4
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.