اسلایدر

عرضه‌ی دو تبلت اندرویدی ارزان قیمت
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

کمپانی Archos که ابتدا با تبلت 7 اینچی 99 دلاری آندرویدی خود بر سر زبان‌ها افتاد، دو تبلت جدید اندرویدی هانی کامب را به نام‌های Archos 80 G9 و Archos 101 G9 در پائیز به بازار روانه می‌کند.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هر روز خبری از سیستم عامل گوگل یا اندروید در رسانه‌ها منتشر می‌شود، حتی گوگل به لوازم خانگی هم رحم نکرده و پای سیستم عامل محبوبش را هم به یخچال‌ها نیز باز کرده است.

سیستم عامل باز گوگل یک فرصت برای کمپانی‌های ناشناس و کوچک به‌وجود آورد تا بتوانند با بکار بردن تمامی تلاش خود، با این سیستم عامل خودی نشان دهند.

کمپانی Archos نیز از جمله این کمپانی‌هاست و می‌داند در این بازار باید با غول‌های بزرگی رقابت کند.

طراحی دو تبلت جدید این کمپانی، جدا از الگوی تکراری تبلت‌های دیگر است و این می‌تواند یکی از دلایل محبوبیت پیدا کردن این دو محصول باشد.

از مشخصات مدل Archos 101 G9 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صفحه نمایش10.1 اینچ LED (با 16 میلیون رنگ) با پشتیبانی از رزولوشن (یعنی 1280در800 پیکسل)، پردازنده دو هسته ای 1.5GHz مدل ARM Cortex A9، هارد 250 گیگابایتی، دوربین 2 مگاپیکسل با قابلیت HD، وزن 649 گرم یا 755 گرم و امکانات جانبی وای‌فای، بلوتوث 3.0، پورت USB 2.0 و قیمت 349 دلار.

از مشخصات مدل Archos 80 G9 نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صفحه نمایش 8 اینچ Super Clear Back-light LED (با 16 میلیون رنگ) با پشتیبانی از رزولوشن ( 1024در768 پیکسل)، پردازنده دو هسته‌یی 1.5 گیگاهرتزی، هارد 250 گیگابایتی، دوربین 2 مگاپیکسل با قابلیت HD، وزن 465 گرم یا 599 گرم ) امکانات جانبی بلوتوث، وای‌فای، پورت USB 3 و قیمت آن نیز 279 دلار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, :: 19:14
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.