اسلایدر

فيس‌بوك شما را افسرده مي‌كند
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

 گروهي از متخصصان روانشناسي اجتماعي در دانشگاه اوتا والي در مطالعه جديدي هشدار دادند: هرچند امروزه استفاده از وب‌ سايتهاي اجتماعي براي مطلع شدن از حال همديگر بسيار معمول شده اما اين روش مي‌تواند موجب افسردگي و غمگيني شما شود.

اين متخصصان مي‌گويند: استفاده بيشتر از اين قبيل سايت‌هاي اجتماعي از جمله فيس‌بوك باعث مي‌شود بيشتر مواقع باور كنيد كه ديگران شادتر از شما هستند چون اكثريت مردم ترجيح مي دهند تصاوير چهره‌هاي شاد و خندان خودشان را روي صفحاتشان بگذارند و تماشاي تصاوير شاد از ديگران، شما را تحت تاثير قرار مي‌دهد، به طوري كه تصور مي‌كنيد ديگران هميشه شاد هستند و زندگي‌هاي خوبي دارند.

اين در حالي است كه شما اغلب فراموش مي‌كنيد كه اينها فقط تصاويري هستند كه به دقت و از روي عمد از لحظه‌هاي شاد و براي منتشر كردن روي سايت از سوي افراد انتخاب مي‌شوند در حالي كه در واقعيت تمام مردم در زندگي‌شان غم و شادي را در كنار هم تجربه مي‌كنند. اين تصاوير در واقع حسي دروغين را به بيننده منتقل مي‌كنند.

به گزارش روزنامه ديلي‌ميل،‌ متخصصان با مصاحبه با 425 دانشجو به اين نتايج دست يافته‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 19:44
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.