اسلایدر

اچ پی: عرضه Open webOS 1‪.‬0 در ماه سپتامبر
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

هنگامی که اچ پی در ماه گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد سیستم عامل webOS را به صورت اوپن سورس (باز متن) و رایگان عرضه کند، بالاخره مشخص شد که این شرکت به نتیجه و تصمیم قاطع و دلپذیری برای سرنوشت نرم افزار ۱.۲ میلیارد دلاریش رسیده است. زیرا در گذشته صحبت هایی از مرگ webOS و عدم ادامه این پروژه توسط HPشنیده می شد، که حتی باعث کاهش ۲۳ درصدی ارزش سهام این شرکت هم شد. حالا دیگر چراغ امیدی برای آینده درخشان این سیستم عامل روشن شده است، زیرا از این پس وب او اس از حمایت توسعه دهندگان درون و بیرون شرکت HP بهره مند خواهد شد.

و حالا شرکت معظم هیولت پاکارد آماده ارائه جزئیات بیشتری از این بخشش میلیاردی خود است: اچ پی می گوید که امیدوار است تا سپتامبر بتواند نسخه کاملا متن باز این محصول را به دست علاقه مندان برساند. همچنین توسعه دهندگان نرم افزارها می توانند از هم اکنون نسل دوم فریم ورک Enyo 2‪.‬0را به صورت رایگان دریافت کرده و مشغول به تولید اپلیکیشن برای تبلت، اسمارت فون و مرورگرهای کامپیوتر شوند. همانند فریم ورک اصلی، این نسخه هم از WebKit پشتیبانی می کند، اما چیزی که به نسخه دوم انیو اضافه شده، سازگاری با مرورگرهای مدرنی همچون فایرفاکس، کروم و سافاری است.

نایب رئیس اجرایی و مدیر ارشد استراتژی شرکت اچ پی، آقای بیل وگهات می گوید:«اچ پی نوآوری های پلتفرم وب او اس را به اجتماع باز متن می آورد. این قطعا یک قدم رو به جلو است که باعث می شود زودتر به اهدافمان در شتاب بخشیدن به توسعه این پلتفرم برسیم و مطمئن هستیم که منافع آن نصیب تمام اکوسیستم اپلیکیشن های وب خواهد شد.»

به گمانم هنوز برخی از شما اولین رونمایی از webOS را در سی ای اس ۲۰۰۹ بر روی موبایل هوشمند Palm Pre به خاطر دارید. و سال بعد از آن بود که همه با خبر ورود اچ پی به دنیای تلفن های هوشمند با خرید شرکت پالمو به تبع آن سیستم عامل webOS، شوکه شدیم. فکر می کنید آینده این سیستم عامل ماجراجو چه خواهد بود؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 17:42
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.