اسلایدر

معرفی رسمی Samsung GALAXY S Advance: پردازنده دو هسته ای و نمایشگر AMOLED
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

Samsung GALAXY S Advance

سامسونگ دیروز با رونمایی از گلکسی اس ادوَنس، یک ستاره دیگر به جهان گلکسی اضافه کرد.این گلکسی جدید قدرت پردازشی خود را از مغز یک گیگاهرتزی دو هسته ای تامین کرده و صفحه ۴ اینچ AMOLED آن کیفیت 480 در 800 پیکسل را در اختیارتان می گذارد. این موبایل هوشمند همچنین دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک رم ۷۶۸ مگابایتی است. اسمارت فون جدید سامسونگ که از شبکه HSPA تا سرعت 14‪.‬4 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند، دوربین جلوی ۱.۳ مگاپیکسلی و دوربین اصلی (عقب) ۵ مگاپیکسلی دارد.

سیستم عامل مورد استفاده در اس ادوَنس، اندروید ۲.۳ یا همان نان زنجبیلی با رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ است و از تمام اپلیکیشن های اختصاصی سامسونگ همچون Hub و سرویس ChatON بهره می برد. هنوز هیچ صحبتی درباره قیمت این تلفن همراه هوشمند نشده است. اما می دانیم که این شرکت کره ای تصمیم دارد آخرین محصولش را به صورت تدریجی وارد بازار کند. GALAXY S Advance ابتدا در روسیه، سپس اروپا، آفریقا، خاورمیانه، جنوب غربی و جنوب شرقی آسیا، آمریکای لاتین و چین وارد بازار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, :: 19:41
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.