اسلایدر

تصاویری از یک تلفن همراه هوشمند باریک، فوق سبک و ضد آب
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

یک شرکت ژاپنی تولیدکننده محصولات الکترونیکی مصرفی از تلفن همراه هوشمند جدیدی رونمایی کرد که بسیار سبک، باریک و ضد آب است.

"الوگا"، مخفف عبارت Elegant design, user friendly & gateway (طراحی شیک، دوستدار کاربر و دروازه ای برای اتصال) و نام تلفن همراه هوشمند جدیدی است که پاناسونیک همراه آن پس از 6 سال به بازار موبایل اروپا بازگشت.

درحقیقت، شرکت پاناسونیک در سال 2006 اروپا را بازاری شلوغ و مملو از رقبایی یافت که عرصه رقابت را تنگ می کنند و بنابراین تصمیم گرفت از این منطقه خارج شود.

اکنون این شرکت ژاپنی با محصول جدیدی که با قیمت حدود 450 یورو عرضه می شود به بازار تلفن همراه هوشمند اروپا بازگشته است.

این محصول که در کنفرانس سالانه رونمایی از محصولات جدید پاناسونیک در هامبورگ آلمان رونمایی شد احتمالاً در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل که از27 فوریه در بارسلونا آغاز به کار می کند نیز در معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.

قطر این تلفن همراه شیک 7.8 میلیمتر و وزن آن 103 گرم است. "الوگا" برپایه سیستم عامل آندروئید 2.3، نمایشگر 4.3 اینچی Oled qHD، تراشه NFC (ارتباطات زمینه نزدیک برای پرداختهای مطمئن از راه موبایل)، پردازشگر Omap4 چهار هسته ای و یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار دارد و دو رنگ نقره ای و مشکی عرضه می شود.

این تلفن همراه هوشمند پاناسونیک یک دستگاه ضد آب و ضد گرد و خاک است و برای اتصال به شبکه موبایل به میکروسیمکارت نیاز دارد.

باتری "الوگا" همانند باتری "آی- فن" از دستگاه جدا نمی شود و با داشتن نرم افزار "حالت زیستی" (اکو- مود) می تواند تا 30 ساعت در حالت آماده به کار عمل کند.

حافظه داخلی این تلفن موبایل تنها 8 گیگابایت است و در این دستگاه فقدان حضور دوربین جلویی ویژه برقراری تماسهای تصویری احساس می شود.

این دو مورد به اضافه عدم ارائه شکاف کارت حافظه "میکرو اس. دی" از نقاط ضعف این دستگاه به شمار می روند.

"لارن آبادیه"، مدیر اجرایی پاناسونیک اروپا اظهار داشت: "ما آندروئید را انتخاب کردیم چون این سیستم عامل درحال حاضر در بازار سلطه دارد. این دستگاه در تابستان امسال با آندروئید نان بستنی 4.0 به روز خواهد شد."

وی افزود: "سخت افزار و طراحی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است اما به برنامه های جانبی و توانایی این گوشی در برقراری ارتباط با سایر دستگاهها به ویژه تلویزیونهای Viera پاناسونیک و دوربین دیجیتال لومیکس نیز اعتقاد بسیاری داریم. به همین دلیل یک برنامه جانبی را برای انجام این عملکردها ساخته ایم که کاربر می تواند آن را به انتخاب خود نصب کند."

براساس گزارش وب نیوز، پاناسونیک پیش بینی کرده است که در سال اول عرضه این محصول بتواند 1 درصد از بازار موبایل اروپا را به دست آورد اما هدف این شرکت ژاپنی فروش 15 میلیون دستگاه الوگا در سراسر دنیا تا سال 2015 است.

"لارن آبادیه" در این خصوص گفت: "ما بر این باوریم که الوگا محصولی منحصربفرد است. ما می خواهیم راه حلهای پیشرفته، دوستدار محیط زیست و توسعه پذیری را برای خانه از طریق یک دستگاه موبایل بسازیم.

به طوریکه تلویزیون ویه رای ما به عنوان یک سیستم مرکزی در اتاق نشیمن بماند و این تلفن همراه هوشمند عملکردهای آن را در سراسر خانه به حرکت درآورد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 19:50
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.