اسلایدر

تامين سلامت مغز با مصرف لبنيات
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

محققان آمريكايي و استراليايي با مطالعه هزار فرد بزرگسال دريافتند افرادي كه مرتب محصولات لبني مانند؛ شير، پنير و ماست مصرف مي‌كنند در آزمون‌هاي توانايي ذهني از افرادي كه هرگز و يا به ندرت محصولات لبني مصرف مي‌كنند امتيازات بيشتري كسب مي‌كنند.

به نوشته ديلي‌ميل؛ محققان بجاي تكيه كردن به گزارش افراد مورد مطالعه، سطوح مختلف چربي خون آنها را اندازه گرفتند.مطالعات انجام شده بر روي بافت مغز به خوبي نشان مي‌دهند كه عملكرد مغز به شدت به يك ميزان خوب چربي وابسته است.

مغز ما از 60درصد چربي تشكيل شده است. سلول‌هاي مغز با لايه‌هاي «ميلين» كه از 75درصد چربي تشكيل شده جدا مي‌شود و لازم است كه چربي «ميلين» به طور مداوم جايگزين شود. همچنين اين محققان با انجام مطالعه‌اي ديگري بر روي 104 فرد سالمند دريافتند كه انسان‌هاي مسني كه سطح چربي مفيد بيشتري در خون‌شان دارند كمتر به بيماري آلزايمر مبتلا مي‌شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, :: 19:32
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.