اسلایدر

كارت پستال‌هايي با عطر غذاهاي دوست‌داشتني!
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

يك دانشجوي چيني سيستم مفهومي طراحي كرده است كه امكان تهيه كارت پستال‌هايي با تصوير و بوي غذاهاي مورد علاقه افراد را فراهم مي كند.براي بسياري از افرادي كه دور از وطن خود هستند، ديدن تصاويري از مناطق كشورشان مي‌تواند بسيار دلنشين باشد و طرح خلاقانه مبتكر جوان چيني نيز مي تواند دلتنگي براي غذاهاي محبوب را بر طرف كند.

ايده دانشجوي طراحي صنعتي دانشگاه دونگ هوآ چين در مركز طرح هاي خلاقانه سوني در شانگهاي ارائه شد و توانست جايزه بهترين دستگاه سرگرمي را از آن خود كند.اين طرح به همراه شش طرح دانشجوي ديگر به عنوان طرح هاي منتخب برگزيده شدند و تيمي از طراحان شركت سوني به دانشجويان براي تبديل ايده ها به واقيعت كمك كردند.

مدل اوليه سيستم مفهومي «چاپگر غذا» (Food Printer)‌ از يك دوربين عكاسي، حسگر استخراج بو و يك چاپگر تشكيل شده است. بوي غذا توسط حسگرهاي استخراج بو درون دستگاه ذخيره شده و با استفاده از جوهر عطري، يك كارت پستال با تصوير و بوي غذا پرينت گرفته مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 17:42
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.