اسلایدر

فروشگاه اپلیکیشن های سیستم عامل آی او اس در ایران فیلتر شد
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

به نظر می رسد از دو روز گذشته دسترسی کاربران از ایران به فروشگاه اپلیکیشن های اپل و آیتیونز برای سیستم عامل آی او اس مسدود شده است.
این در حالی است که فیلترینگ فروشگاه اصلی یک سیستم عامل به معنی عدم امکان نصب اپلیکیشن بر روی این سیستم عامل خواهد بود و کاربران را از بیشتر امکانات و مزیت های سیستم عامل محروم خواهد کرد.

آمار مشخصی از میزان کاربران دستگاه های آی او اس در ایران وجود ندارد. اما می دانیم که هزاران نفر در ایران از آیفون و آی پاد و آی پد استفاده می کنند. به خصوص اینکه شاغلین تخصص های مختلف هم به خاطر اپلیکیشن های این سیستم عامل، استفاده گسترده ای از آن دارند.

با این فیلترینگ دسترسی کاربران برای نصب اپلیکیشن محدود تر شده و همانطور که گفته شد این به معنی بلا استفاده شدن تلفن هوشمند یا تبلت است. کاربران تلفن های هوشمند و تبلت ها در ایران با محدودیت های زیادی برای استفاده از گجت شان مواجه هستند و این مورد جدید، مشکلات را دو چندان خواهد کرد. فعلا مشخص نیست که این فیلترینگ موقتی و به اشتباه بوده یا اینکه قرار است عدم دسترسی به فروشگاه اپلیکشن های اپل و آیتیونز همچنان ادامه داشته باشد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 22:45
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.