اسلایدر

دانش آموزان حتما بخوانند!
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

بهتر است دانش آموزان در ساعات بین كلاسی، از ساندویچ نان و پنیر و گردو، میوه‌ها یا ساندویچ كتلت استفاده كنند.
دكتر منصور شهركی دانشیار تغذیه دانشگاه علوم پزشكی زاهدان گفت: استفاده از تنقلاتی مانند چیبس، پفك و مانند آن موجب ایجاد انرژی كاذب در دانش‌آموزان و بی‌میلی او به خوراك می‌شود ضمن آن كه بر سلامتی وی نیز تاثیر منفی می‌گذارد.

این عضوهیات علمی دانشگاه علوم پزشكی زاهدان تصریح كرد: دانش آموزان وعده صبحانه را فراموش نكنند چرا كه استفاده از صبحانه كامل شامل نان و پنیر، تخم مرغ یا عسل، شیر ولرم، گوجه و خیار و گردو باعث افزایش یادگیری دانش آموزان می‌شود.

دكتر شهركی ادامه داد: دانش آموزانی كه صبحانه نمی‌خورند به دلیل كاهش قند خون میزان تمركز و یادگیری آنان در كلاس درس كاهش می‌یابد.وی گفت: ‌دانش آموزانی كه شیفت عصر سر كلاس حاضر می‌شوند علاوه بر صبحانه، وعده نهار را نیز از یاد نبرند.

این متخصص تغذیه ادامه داد: ‌استفاده از یك وعده خوراك سبك و كم چرب می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء یادگیری دانش آموزان شیفت ظهر داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
5 مهر 1391برچسب:, :: 20:44
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.